Τα υβριδικά αυτοκίνητα γίνονται πλέον άκρως απαραίτητα για την αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικότερα στα πιο μεγάλα και “βαριά” μοντέλα από πλευράς ρύπων. Είναι γνωστό ότι οι μάρκες που προέρχονται από την Ευρώπη θα πιεστούν σημαντικά για να μειώσουν το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων.
Για αυτό το λόγο θα συνεχίσουμε να βλέπουμε παρουσιάσεις και λανσαρίσματα με ηλετροκίνηση, ακόμη και σε υπέρ- αυτοκίνητα, έτσι ώστε να μπορέσουν να κρατήσουν χαμηλά τα επίπεδα εκπομπών ρύπων.
Mercedes AMG HYBRID GT 73
Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα των ηλεκτροκινητήρων είναι ότι μπορούν να δώσουν συγκριτικά μεγαλύτερη ισχύ σε ίππους. Η αύξηση αυτή φτάνει επίπεδα που δεν μπορούσαν να φτάσουν οι παραδοσιακοί κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι μεγάλου κυβισμού κινητήρες που μπορούσαν να έχουν μεγάλες ιπποδυνάμεις, ήταν κάτι που είχαν μόνο τα ακριβά αυτοκίνητα.
Στα πλάνα της Mercedes είναι να βάλει ηλεκτροκίνηση και στο δικό της υπερ-αυτοκίνητο, την AMG GT και σε όλα τα διαθέσιμα αμαξώματα του μοντέλου. Πρώτα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για το όνομα Hybrid GT 73 όπου ο κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 4,000 κ.εκ. με 2 turbo και η προσθήκη της υβριδικής τεχνολογίας, θα δώσει την ικανότητα απόδοσης των 800 ίππων! Η αυξημένη απόδοση είναι εντυπωσιακή σε σχέση με το προκάτοχο που δεν είναι άλλο από το μοντέλο AMG GT 63 S (μπορείτε να τη δείτε στο video στο τέλος του άρθρου).
H 63S αποδίδει 639 ίππους με βελτίωση από το γνωστό οίκο της Brabus όπου δίνει επιτάχυνση από 0 στα 100 χ.α.ω σε κάτι λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα!
Το νέο υβριδικό υπέρ-αυτοκίνητο της Mercedes αναμένεται να κάνει λανσάρισμα μέσα στο 2020 και θα είναι ακόμη πιο δυνατό από τη τωρινή Brabus και πολύ πιο γρήγορο από το αντίστοιχο μοντέλο της Porsche, την υβριδική Panamera των 680 ίππων.
Η υβριδική AMG δεν θα είναι η μοναδική με υβριδική τεχνολογία, μιας και το management της κορυφαίας μάρκας, έκανε λόγο για υβριδικές εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της Mercedes τα αμέσως επόμενα χρόνια.